U 7 di ghjennaghju di u 2020, u "Laboratoriu di Robotica" custruitu in cumunu da HITBOT è l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin hè statu ufficialmente inauguratu in u campus di Shenzhen di l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin.
Wang Yi, u vicedecanu di a Scola di Ingegneria Meccanica è Elettrica è Automatizazione di l'Istitutu Tecnulugicu di Harbin (HIT), u prufessore Wang Hong, è eccezziunali rapprisentanti di i studienti di HIT, è Tian Jun, u CEO di HITBOT, Hu Yue, u direttore di vendita di HITBOT, anu assistitu à a ceremonia ufficiale di presentazione.
A ceremonia d'inaugurazione di u "Laboratoriu di Robotica" hè ancu assai simile à una felice riunione di alumni per e duie parti, postu chì i membri principali di HITBOT si sò principalmente diplomati à l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin (HIT). À a riunione, u sgiò Tian Jun hà espressu calorosamente a so gratitudine à a so alma mater è e so aspettative per a futura cuuperazione. HITBOT, cum'è a principale startup pioniera di bracci robotici à trasmissione diretta è pinze robotiche elettriche, spera di custruisce una piattaforma aperta di R&S inseme cù HIT, purtendu più opportunità di pratica à i studienti di HIT è prumovendu a crescita cuntinua di HITBOT.
Wang Yi, u vicedecanu di a Scola di Ingegneria Meccanica è Elettrica è Automatizazione di HIT, hà ancu dettu ch'elli prevedenu di utilizà u "Laboratoriu di Robotica" cum'è piattaforma di cumunicazione per interagisce direttamente cù i clienti, accelerà l'aghjurnamentu è a trasfurmazione di l'intelligenza artificiale (IA) è esplorà applicazioni robotiche più pratiche in l'automatizazione industriale, per ottene innovazioni di più altu valore.
Dopu à a riunione, anu visitatu i laboratorii di u campus di Shenzhen di l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin, è anu purtatu discussioni nantu à i motori, l'algoritmi di mudellu, l'equipaggiamenti aerospaziali è altri aspetti di u sughjettu studiatu.
In questa cuuperazione, HITBOT prufitterà pienamente di i prudutti principali per furnisce à HIT u sustegnu di scambii tecnichi, spartera di casi, furmazione è apprendimentu, cunferenze accademiche. HIT darà pienu ghjocu à a so forza d'insignamentu è di ricerca per dà forza à u sviluppu di a tecnulugia robotica inseme cù HITBOT. Si crede chì u "Laboratoriu di Robotica" farà spuntà nuove scintille d'innuvazione è di ricerca scientifica in robotica.
Cù l'obiettivu di migliurà e capacità in a ricerca è u sviluppu di i prudutti, HITBOT attribuisce una grande impurtanza à a cuuperazione cù l'istituti di ricerca scientifica. In l'ultimi anni, HITBOT hà participatu à cuncorsi di valutazione di robot urganizati da l'Associazione di Robotica di l'Accademia Cinese di e Scienze.
HITBOT hè digià diventata una startup high-tech chì risponde attivamente à a pulitica di u guvernu è participa à a ricerca scientifica è à u sviluppu di l'educazione, aiutendu à cultivà talenti più eccezziunali specializati in robotica.
In u futuru, HITBOT coopererà cù l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin per prumove inseme u sviluppu rapidu di a robotica in u campu di l'intelligenza artificiale è di l'automatizazione.
Data di publicazione: 8 ottobre 2022